Friday, November 24, 2006

Litle wonder deel 2

De eerste dagen leek ze goed te groeien. ze kwam lekker bij in gewicht maar bleef nog de kleinste. dronk goed bij haar moeder en vechten dat vond ze wel leuk met haar broertjes.
Ik vond het wel nodig om haar bij te voeden, Toen ze ontdekt had wat het was stond ze al met haar schitterende bolle oogjes naar me te kijken,
Ze leerde al snel goed drinken van de fles, wanneer dit op was ging ze verder drinken bij haar moeder.

Litle wonder was ook heel snel met het eten van vlees. Smullen vond ze heerlijk.
Ik vond haar gewicht stabiel blijven maar ze bleef de kleinste, ik maakte me er geen zorgen over omdat ze aktief was en goed at en dronk.

Toen ze leerde lopen ging het haar makkelijker af maar haar broertjes wat minder want hun zusje was sterker dan ooit:)

Ze rende nee huppelde door de woonkamer, al plagend achter de grote poezen aan.
Was je Litle Wonder kwijt dan kon je haar vinden in de brokken bak dit deed ze al vanaf ze kon lopen. lekker plekje om te slapen of om de brokjes toe te eigenen?

No comments: