Friday, November 24, 2006

Litle Wonder deel 3

Ze groeide goed maar bleef de kleinste. tot ze 8 weken oud was maakte ik me geen zorgen.
maar ineens ging ze afvallen samen met haar broertje. ze wogen nog maar 450 gram.
We ging natuurlijk naar de dierenarts. helaas was onze eigen dierenarts er niet.
we moesten nog wat katten inenten dus namen we deze ook gelijk mee.
maar van de kittens werdt gezegd, kijk het even aan.

zo ging het 3 keer door.

Toen ik op een middag thuis kwam lag het katertje slap en al koud in de kooi,
ik heb hem meteen op het warmte kussen gelegd en ben hem met puppetjes vocht en voeding naar binnen gaan spuiten, jes er kwam weer leven,.

de 3de keer weer bij een vervangende arts maar deze wilde hem direct laten inslapen. dit heeft marco geweigerd, als dit mannetje moest gaan was het in mijn armen en niet op de tafel van de dierenarts.
wat ik zo bijzonder vond was litle wonder, ze heeft haar broertje dagen lang warm gehouden ze ging onder de deken helemaal tegen hem aanliggen ook als hij uit de bak kroop deed ze dit,

ook leek het erop dat ze snapte wat het probleem was, als ze niet zou gaan eten dan werdt ze ook ziek, en raad eens. litle ging eten als een gek, ze kwam lekker bij
Haar broetje is laat in de avond overleden ik heb hem in een handoek gewikkeld en in mijn armen genomen totdat hij rustig in was geslapen.

Ik had alles schoongemaakt maar litle wonder bleef in de bak liggen waar ze samen hadden geknuffeld. ze heeft daar zeker nog 2 weken in geslapen.

No comments: