Friday, November 24, 2006

Litle Wonder deel 1

Poesje
Geboren op 07-07-2006
Nest van 5 kittens
Waarvan 4 katertjes en 1 poesje
Litle wonder werdt geboren met 56 gram, ze was de kleinste uit het nest,
Nadat ik haar helemaal had verzorgt ging ze op het warmte kussen, ook daar knokte ze al met haar broertjes die nog lagen uit te puffen en op de drogen.
De bevalling van de moeder poes Black Pearl ging super snel,
ze deed er 10 minuten over per kitten zonder tussen pauzes,
ik had geen tijd om na te denken want voordat ik met een kitten klaar was kwam de volgende al. tijd om marco te bellen of zijn moeder was er niet, voordat ik de telefoon in de handen had zag ik al weer wat spartelen.
Blackpearl deed alles zelf., ik zorgde wel nog dat de bekjes en neusjes schoon waren en de kittens droog.
Litle wonder had een grote vechters lust, ze was meteen de eerste dat al zelf ging drinken bij haar moeder, maar toen haar broertjes dit ook ontdekt hadden was het vechten geblazen. maar litle wonder liet zich niet kennen, ze was altijd de eerste, en zou zeker weten die tepel niet los laten.

No comments: